ستاره تازه وارد آلومینیم اراک در گفت‌وگو با همشهری از دلایل جدایی‌اش از تراکتور پرده برداشت.

رحمان جعفری

همشهری‌آنلاین - علی‌اصغر درویش

آلومینیوم اراک در هفته ششم لیگ طلسم شکست و اولین پیروزی‌اش در این فصل را ثبت کرد. زننده گل ۳امتیازی بازی، بازیکنی بود که تازه به جمع اراکی‌ها اضافه شده؛ ‌ رحمان جعفری ستاره فصل پیش تراکتور. جعفری در گفت‌وگو با همشهری این گل را به هواداران آلومینیوم تقدیم کرد. با گلی جعفری اراکی ها به اولین پیروزی فصل رسیدند و تیم مجتبی حسینی با ۶ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفت.

*اولین پیروزی آلومینیوم در اراک رقم خورد. بازی با خیبر چطور بود؟

بازی سختی بود. خیبر تیم خوبی است و ۲باخت این فصل را در دقایق پایانی و به ۲تیم بالای جدول داده بود. ما در بازی با این تیم به ۳امتیاز با ارزشی رسیدیم و حالا ۶امتیاز خوبی داریم.

*چطور شد که از تراکتور جدا شدی، آن هم در حالی که فصل پیش آمار گلزنی‌ات با این تیم قابل‌توجه بود و شاید اگر از ابتدای فصل با این تیم بودی، آقای گل هم می‌شدی.

خود باشگاه تراکتور مخالف جدا شدن من بود اما به اصرار خودم و برای اینکه فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشم، تصمیم گرفتم به تیم دیگری بروم. فدراسیون قانون گذاشته که بازیکنان خارجی باید در ۶۰درصد بازی‌ها به زمین بروند و با توجه به اینکه تراکتور در پست من ۲بازیکن خارجی دارد، اصلا فرصت بازی به من نمی‌رسید. جام‌جهانی هم در پیش است و خیلی از بازیکنان می‌خواهند خودشان را نشان دهند و به تیم ملی برسند.

*اولین گل تو برای آلومینیوم به یک گل ۳امتیازی و اولین پیروزی این تیم تبدیل شد. چه احساسی داری؟

با توجه به اینکه آلومینیوم هفته‌های گذشته فوتبال خوبی بازی کرده بود اما نتیجه نگرفته بود و من هنوز به شناخت کامل از تیم نرسیدم، این گل هم خیلی به من کمک کرد و هم تاحدودی تیم را از فشار خارج کرد و این بدون همکاری و همدلی بچه‌ها شدنی نبود.

*تیم آلومینیوم را چطور تیمی می‌بینی؟

تیم آلومینیوم جمع خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه است. آقای حسینی هم مربی با دانش و بسیار فنی است و ارتباط خوبی با بازیکنان دارد و همین موضوع کمک زیادی به تیم می‌کند. ‌البته رزمه آقا مجتبی مشخص است و نیازی به تعریف و تمجید ندارد.

*رحمان جعفری برای این فصل چه هدفی دارد؟

اول از همه موفقیت تیم آلومینیوم را می‌خواهم و در کنار آن به دنبال زدن گل‌های بیشتر هستم و می‌خواهم به تیم ملی برسم.

*در پایان فصل چه جایگاهی را برای آلومینیوم پیش‌بینی می‌کنی؟

به نظرم آلومینیوم می‌تواند در بین رتبه‌های هشتم تا پنجم باشد.

*این فصل کدام تیم را مدعی قهرمانی می‌بینی؟

پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است و تیم تراکتور مدعی بعدی.

پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است | به خاطر جام جهانی و خارجی‌ها از تراکتور جدا شدم

کد خبر 887276
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha